MENU

Klacht & Onderhoud van stuntsteppen

Bij het kopen van een stuntstep bij SkatePro heb je 24 maanden de tijd om een klacht in te dienen over je product, als je een defect hebt ontdekt.

Als het defect zich voordoet binnen 6 maanden moeten we aannemen dat het defect al aanwezig is geweest op het product toen je het hebt ontvangen. In dit geval zal SkatePro proberen om het defect te herstellen tot 3 keer, en zal een terugbetaling doen of het product vervangen, indien deze reparaties niet succesvol zijn. Slijtage en onjuist gebruik worden niet beschouwd als garantie gevallen.

Als het product meer dan 6 maanden oud is, is het aan de klant om te bewijzen aan SkatePro dat het defect niet is ontstaan als gevolg van verkeerd gebruik, te intensief gebruik van het product of het niet onderhouden van het product.

Klanten zijn verplicht om gebreken te snel mogelijk te melden, indien zij een klacht wensen in te dienen. Als je een product ontvangt met een defect, neem dan eerst contact SkatePro, neem het product niet in gebruik!

Een klacht indienen houd in dat je denkt dat het product een gebrek heeft dat niet aanvaardbaar is, en wenst dat dit defect verholpen wordt.

Het recht van het indienen van een klacht komt te vervallen als het product tekenen heeft van verkeerd gebruik, misbruik, niet onderhouden is zoals wordt beschreven in de handleiding of er zijn constructieve veranderingen aangebracht op het product.

Steppen, onderhoud en klachten

Een step is samengesteld uit verschillende metalen onderdelen die worden vastgeschroefd en aan elkaar gelast worden of verbonden door ingevette lagers en headsets. Dit betekent dat een step een gevoelig mechanisch apparaat is. Alle onderdelen hebben onderhoud nodig, net als een gewone fiets.

Alle bouten, moeren en de headset dienen voorafgaand aan gebruik te worden vastgedraaid. Elke keer. Raadpleeg de handleiding van het product voor meer informatie.

Onze 24 maanden garantie voor jou betekent dat je niet hoeft na te denken over de individuele garantie regels voor elke fabrikant (deze variëren sterk), maar gewoon een klacht kunt indienen binnen 24 maanden.

Wil je een klacht indienen over een product, dan zouden we graag willen dat je minstens 3 foto's van het product maakt en naar ons stuurt als documentatie. Op deze manier kunnen we het proces versnellen door het evalueren van de volgende stap op basis van de foto's, in plaats van het product heen en weer te sturen. We moeten altijd minstens 3 foto's ontvangen, bij voorkeur in focus.

  • 1 x Foto van de bodem van het deck (onderkant)
  • 1 x Foto van de step van de zijkant (De complete step)
  • 1-3 x Foto's van het defect, laat iemand dit aanwijzen om aan te geven waar het probleem zit.

Je kunt het product ook naar ons terug te sturen, op je eigen kosten. We zullen alleen de verzendkosten vergoeden als we je klacht erkennen en er een deal met je gemaakt is.

Vergeet niet dat alle stuntsteppen kunnen breken, de levensduur van een step wordt 100% bepaald door het gebruik en onderhoud van het product.

Ga naar Garantie / Klachten over Wielen voor steppen (Specifiek wielen)
Ga naar Garantie / Klachten over deck voor steppen (Specifiek voor decks)
Ga naar Alles over de stuntstep.