×
MENU

Beoordelingen van SkatePro

4.8 van 5
(60.263)
52.870
5.657
946
344
446
Hoe was jouw shop ervaring?
Schrijf een recensie
Snelle levering en het product is zoals beloofd, ik zou hier weer wat bestellen.
Lisa P. (Leiden)
11.10.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Heel prettig contact voor aankoop. Fijn dat jullie de tijd nemen voor advies. Er wordt snel en adequaat gereageerd.
Sep B. (Arnhem)
10.10.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Echt een goede recensie van mijn kant. Onze kleinzoon was reuze blij met zijn verjaardagskado!
Sem Spaan (Bergschenhoek)
08.10.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Snelle aflevering. Probleemloos.
Bart G. (Amsterdam)
07.10.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Levering binnen afgesproken termijn. Goed product , netjes verpakt.
C. van der Pluym (Enschede)
07.10.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Zeer veel producten, waaronder vele gloednieuwe. Heb een skateboard besteld, zeer snel geleverd. Grote aanrader!
Luc van den Bosch
06.10.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Telefonisch geholpen bij het omruilen van een product waardoor alle gear snel binnen was.
Anne-Maaike v. T. (Middelburg)
06.10.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Snelle betrouwbare website.
Marielle visser (Barendrecht)
04.10.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Prima
caroline schwager (Utrecht)
03.10.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Graag duidelijker aangeven wanneer iets een kindermaat is
Stephane Quirijnen (Breda)
02.10.2019
Beoordeling: 3 van 5!
Antwoord van SkatePro:  Hoi Stepanie,
Wat vervelend, dat er iets mis was gegaan bij het uitzoeken van een maat. Ik zie, dat we hierover al contact hebben en dat je al een retour label hebt ontvangen :) Gaat dus allemaal goedkomen😊 /Justin
Zeer goede service
A. Most (Leiden)
30.09.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Product werd snel en zonder problemen geleverd.
L. O. (Vaassen)
30.09.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Nice stuff. Superb track and trace. Packaging should get some more attention. Nearly all the tape came of during transportation.
Gijs W. (Heiloo)
30.09.2019
Beoordeling: 4 van 5!
Prima product en bezorging, netjes en volgens afspraak, aanrader!
Ineke Dussel (Almelo)
30.09.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Helemaal goed. Snel geleverd. Keurig verpakt
Marinda Zoodsma (Leeuwarden)
26.09.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Prima webshop waar ik vaker bestel. Altijd keurig op tijd geleverd.
Remco Vermaire (Utrecht)
26.09.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Helemaal prima❤️
marieke claassen (Deurne)
26.09.2019
Beoordeling: 4 van 5!
Prima
Koen Star (Katwijk)
25.09.2019
Beoordeling: 4 van 5!
Snelle service, klantvriendelijk!
Evelyn Bouw (Barendrecht)
23.09.2019
Beoordeling: 5 van 5!
snelle levering
Jv van tienen (Zwartewaal)
23.09.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Snelle verzending en degelijke verpakking! Maar ook al heb ik aangegeven dat ik geen sticker in mijn pakket wil, kreeg ik hem toch, verkreukeld en al.
Nancy T. (Haaksbergen)
19.09.2019
Beoordeling: 5 van 5!
When is the cody flom v2 deck going the be in stock again? Lukas
Stijn & Lukas Laurijssens (Dordrecht)
15.09.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Super goede website mijn bestelling was snel binnen. En ze verkopen alles wat ik nodig heb voor mijn skateboard
Nick Keeris (Eindhoven)
14.09.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Super
Johnny Antonius (Eersel)
12.09.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Fijne website, snelle service en goed contact.
Remo Kranenburg (Rotterdam)
12.09.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Pakketje kwam zonder identificatie (alleen met telefoonnummer) bij het afhaalpunt. Na een belletje met skatepro kon de mevrouw van het afhaalpunt het pakketje afgeven. Later op dezelfde dag nam skatepro contact op voor een foto van het pakketjestikker voor interne analyse alsook een excuus aan te bieden. Goede service!
R. M. (Hoogerheide)
09.09.2019
Beoordeling: 4 van 5!
Goede service
A. Jabri (Zutphen)
09.09.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Te laat geleverd. Compensatie beloofd vd klantenservice maar niet gekregen. We bought a Haro BMX, this should be fun they said. They promised to deliver it within two days, on time for our boy’s birthday bash. But no, not the promised Friday, not Monday but finally on Wednesday. Due to no shared reason, without any solutions offered. Telling an 8 year old that he has no present on his bday is no fun. Waiting 5 more days isn’t eater. Maybe they can improve this service. I
Serphaas Jongert (Bergen (NH))
09.09.2019
Beoordeling: 2 van 5!
Antwoord van SkatePro:  Allereerst, nogmaal excuses voor al het ongemak dat jullie hebben gehad met de levering, dit is iets, wat wij ten alle tijden proberen te voorkomen. Helaas, gebeurt het soms, dat het leveringsbedrijf wat problemen heeft met de verzending.
Over de compensatie, ik denk dat hier wellicht een misverstand over is ontstaan, aangezien we nog in contact waren met de DPD over de verzending. Reageer zeker even, zodat we je alsnog hierbij kunnen helpen. We komen altijd onze beloftes na. Nogmaals, onze excuses.
keurige levering
Tiety van der Kooi (Burgum.)
09.09.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Prima!
Nadine G. (Barendrecht)
09.09.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Goede en snelle service!
D. Kooistra (Drachten)
06.09.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Snel geleverd, in een keer goede maat, alles top
Andries Rozenberg (Sneek)
05.09.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Prima service en tijdig levering van bestelde artikelen
Nicole Davits (Valkenswaard)
05.09.2019
Beoordeling: 5 van 5!
We zijn nog niet in de sneeuw geweest als wij laten het weten de bestelling is wel heel goed gegaan mvg Gerard en Inet
Gerard de Korte (Utrecht)
05.09.2019
Beoordeling: 4 van 5!
Goede en snelle service. Prima kwalitiet rolletskates
Marco S. (Beuningen Gld)
03.09.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Snel verzonden en goede spullen ben er erg blij mee!
Marnix Van Opstal (Lobith)
03.09.2019
Beoordeling: 5 van 5!
fijne winkel met uitgebreid assortiment
CD Molenaar (Tienhoven)
03.09.2019
Beoordeling: 4 van 5!
Goed
Siyandra Martis (Oostburg)
03.09.2019
Beoordeling: 4 van 5!
1 dag later geleverd dan verwacht, maar erg tevreden met het product
Jessica Broekhuijzen (Gouda)
02.09.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Zeer mooie helm. Voor een mooie prijs.
Noud Baart (Hulst)
02.09.2019
Beoordeling: 4 van 5!
Levertijd was langer dan aangegeven.
Arjan Taal (Terneuzen)
02.09.2019
Beoordeling: 3 van 5!
Antwoord van SkatePro:  Excuses voor de vertraging op het pakket 😕
We proberen altijd onze beloftes na te komen, soms heeft het leveringsbedrijf helaas wat problemen, wanneer het aankomt op de bezorging.
Dochter is er erg blij mee! Wel even eerste dagen oefenen thuis
Faina Khowja ('s-Hertogenbosch)
02.09.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Goed
Ryanne B. (Ootmarsum)
02.09.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Tevreden
Samwel M. (Duiven)
02.09.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Snelle levering!
Petra G. (Harderwijk)
30.08.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Echt de aller beste skateshop in de wereld en echt hele goede service!
Liam van Essen (Zevenbergen)
29.08.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Nice one
Adrien r. (Rotterdam)
27.08.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Goede online winkel, nog geen negatieve ervaring gehad! maten kloppen en de informatie is in grote hoeveelhede aanwezig.
kevin fonkert (Dordrecht)
26.08.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Top
J.A van der Meer (Hoogeveen)
26.08.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Mooie sticker 👍🏻
Jeffrey Heijm (Amsterdam)
22.08.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Snelle levering en fijn dat je een mailtje krijgt als ze bij het ophaalpunt gearriveerd zijn!! Top!!
Irene Baarendse (Spijkenisse)
22.08.2019
Beoordeling: 4 van 5!
Levertijd is zeer slecht
Maikel Stam (Dirkshorn)
22.08.2019
Beoordeling: 1 van 5!
Antwoord van SkatePro:  Bedankt voor de feedback. Gelukkig hadden we telefonisch al even contact over je bestelling. De DPD heeft helaas wat problemen, tijdens de vakantie periode, waardoor er net wat meer vertraging op de pakketten zitten, zoals ze vooraf hadden aangegeven. Zie dat je vandaag je pakketje mag ontvangen, net voor het weekend gelukkig! /Justin
Gewoon goed
G. Portier (Den Haag)
22.08.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Snelle levering, snelle afhandeling van retouren, prima service..Top
sennen van Nooijenkooij (Doetinchem)
22.08.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Snelle levering, geen klachten, order duidelijk en netjes verwerkt. Goede kwaliteit inline skates geleverd.
S. Miedema (Bennekom)
20.08.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Top
Reaven Klein Entink (Breda)
19.08.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Word snel en adequaat geholpen. Ook wanneer iets niet goed is wordt binnen een paar dagen een goede oplossing gezocht.
Bo van den Boogaard (Purmerend)
19.08.2019
Beoordeling: 4 van 5!
Snelle levering, goede kwaliteit producten
Mariska Van Veelen Hekmeijer (Nispen)
19.08.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Correcte levering, goede communicatie
Julia van Neer (Sittard)
19.08.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Snelle levering, prima prijsniveau
Bert H. (Vlaardingen)
19.08.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Webshop is snel, makkelijk en duidelijk daarbij ging de bestelling vlekkenloos en had mijn pakket snel binnen gekregen.
Mike L. (Almelo)
19.08.2019
Beoordeling: 5 van 5!
snelle levering en verder was alles duidelijk
Sam Hoving (Meppel)
14.08.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Prima!
Sabrina van ewijk (HENGELO OV)
13.08.2019
Beoordeling: 4 van 5!
Chille klantenservice
Axel Valent (Zaandam)
13.08.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Goede service en snelle levering!
Lotte Schultz (Krommenie)
13.08.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Het was een cadeau voor een kleutertje dat 3 werd. Ik denk dat alles goed is, want ik heb nog geen klachten gehad.
Harrie Legius (Alphen aan den Rijn)
12.08.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Ptima
simone s. (Hardenberg)
12.08.2019
Beoordeling: 4 van 5!
Zeer tevreden en snelle levering.
Peter M. (Zoetermeer)
12.08.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Slechte ervaring met SkatePro, Stolen max freestyle bmx besteld krijg hem beschadigd thuis. Heb mail contact gezocht waar weinig tot niet op gereageerd werd, proberen te bellen maar helemaal niet bereikbaar. De freestyle bmx had 2 beschadigde wielen door het verzenden , SkatePro is niet met een oplossing gekomen laat staan een compensatie van de wielen..... Zeer slechte ervaring bij SkatePro ze hebben een service van NIKS!
A. Land (Drachten)
12.08.2019
Beoordeling: 1 van 5!
Antwoord van SkatePro:  Bedankt voor je review.
Helaas, wanneer we het over jouw BMX bike hebben gehad, is er door het leveringsbedrijf niet helemaal juist met het pakket omgegaan, waardoor 2 van de wielen beschadigd waren. We hebben hierdoor 2 nieuwe wielen moeten bestellen bij de leverancier, wat helaas even op zich liet wachten. We hopen, dat de wielen die aangekomen zijn naar wens gebruikt gaan worden. Excuses voor al het ongemak. /Justin
Rolt goed en is super mooi!
Aya b. (Nieuwegein)
08.08.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Nadat het eerst mis was gegaan is het na een telefoontje prima opgelost
Inge O. (Haaksbergen)
08.08.2019
Beoordeling: 4 van 5!
Goeie prijs kwaliteitsverhouding!
Jorien Huijgens
07.08.2019
Beoordeling: 4 van 5!
Omwisseling van skates in een grotere maat is goed verlopen. Door beperkte voorraad nam dit enkel wat meer tijd in beslag, dan ik vooraf had verwacht.
Peter den Reijer (Assen)
06.08.2019
Beoordeling: 3 van 5!
Antwoord van SkatePro:  Goed om te horen, dat alles goed verlopen is. Een omruiling kan soms wel wat tijd in beslag nemen, aangezien we ook afhankelijk zijn van het leveringsbedrijf om het allemaal terug te brengen naar ons. Wanneer mogelijk, mag je altijd al de nieuwe maat bestellen en het andere paartje terug te sturen voor een terugboeking. Een omruiling, wat dan ook het geval is, is altijd gratis bij SkatePro :) /Justin
Verzendkosten verschrikkelijk duur en traag.
ronald Janneman (de Lutte)
05.08.2019
Beoordeling: 3 van 5!
Antwoord van SkatePro:  We hebben een gratis verzending boven de €49,-, wat een levering is naar een pakketshop, dichtbij gelegen. Mocht je voor een huislevering kiezen, dan worden er helaas €2,95 verzendkosten voor gerekend.
Betreft de venzendingsduur, deze bedraagd 1-3 werkdagen. In jouw geval, heb je het op donderdag besteld en op maandag ontvangen, excuses, wanneer deze levertijd toch te lang was. /Justin
Prima
Dirry Renneboom (Bergambacht)
05.08.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Super service. Snel en gratis ruilen als er iets niet past. Echt top!
Marijn G. (Oude Wetering)
04.08.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Beste ooit
Nj f. (groede)
01.08.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Prima wielen en goeie bezorging
Emma L. (Amersfoort)
01.08.2019
Beoordeling: 4 van 5!
Snelle levering. Helaas beschadiging op het stuur van de step vanuit de fabriek. Goed opgelost door skatepro direct nieuwe step op te sturen. Step is voor 4 jarige zoon. Kleinste stuntstep die we konden vinden. Zeer tevreden over kwaliteit.
Floris R. (Purmerend)
01.08.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Snelle levering Scherpe prijs
Delano Tielrooy (Harderwijk)
29.07.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Bestelling verloopt altijd snel en simpel
Daan Harwig (Zwolle)
29.07.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Alles was naar wens
Jake Vos (Kortgene)
29.07.2019
Beoordeling: 5 van 5!
correcte afhandeling
gj verheijen (Krimpen aan den IJssel)
29.07.2019
Beoordeling: 4 van 5!
Met een duidelijke website bestel je het juiste wiel. Een snelle levering zorgt ervoor dat je weer snel kan skaten.
Kevin de Wit (Zuid-Beijerland)
26.07.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Snelle levering en goede service
Marjan D. (Eindhoven)
25.07.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Snel geleverd. Goed verpakt. Goede website.
Bart van der stoep (Lelystad)
24.07.2019
Beoordeling: 4 van 5!
Perfect
L. Paulina (Barneveld)
24.07.2019
Beoordeling: 5 van 5!
zeer fijn om er zaken mee te doen en niet duur en snelle levering
Jan Van vorstenbosch (Heeze)
22.07.2019
Beoordeling: 5 van 5!
prima winkel
D. Speksnijder (Lichtenvoorde)
22.07.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Een super snelle levering! Heel fijn, want de concurrent zou eerst later leveren en kon toen helemaal niet meer leveren. Bij Skatepro besteld en de volgende dag in huis, net op tijd voor de verjaardag van mijn dochter. Bedankt voor de snelle levering en jullie betrouwbaarheid!
Karin spannet (Badhoevedorp)
22.07.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Duurde beetje lang ,en sticker niet gezien.
Martijn Tolboom (Vorden)
22.07.2019
Beoordeling: 4 van 5!
Leuke webshop met enorm veel keuze. De steppen configuratie tool is leuk. Ook fijn dat skatepro filmpjes heeft met uitleg over diverse onderwerpen wat een leek helpt bij het maken van de juiste keuze. Bestellen gaat uiteraard zoals het hoort tegenwoordig bij webshops. Snel geleverd en mooie spullen.
Okke d. N. (Rosmalen)
20.07.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Alles snel verzonden. Alleen jammer dat sommige producten er niet op staan. Maar voor de rest helemaal top!!
F. Jonge (Brielle)
20.07.2019
Beoordeling: 4 van 5!
Top
Natalia Zabielska (Nieuw-Dordrecht)
19.07.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Perfecte communicatie, prettige club!
Reinier Kooi (Zeist)
18.07.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Super blij met de stuntstep, snelle levering! Prima bevallen!
Mees Bronder (Heemskerk)
16.07.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Top
Bas Ambrosius (Nijmegen)
16.07.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Top 👌
Sander Janssens (Hulst)
15.07.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Voor mijn zoon van 15 in maart 2019 wederom een customstep bestelt. Levering was supersnel, goed verpakt en kwaliteit van de artikelen is prima ! Zending was prima te volgen Supertevreden over SkatePro na deze 3e bestelling. Ook reclamaties op onderdelen die verkeerd geleverd worden of spullen die naar ons idee te snel kapot gaan worden na overleg keurig omgeruild of vergoed. Topservice en onze zoon blijft vol tevredenheid hier zijn stuntstep (scooter) spullen bestellen.
Jolanda Beser (Warnsveld)
15.07.2019
Beoordeling: 5 van 5!
Snelle levering en uitstekende service.
A. Zwaan (Leiden)
15.07.2019
Beoordeling: 4 van 5!
Vorige
Volgende
Pagina 1 van 602
SkatePro